don't hate the game,hate the player

hej igen! saknat mig? klaaaaaaaart du har:D
klockan är typ 9 och idag ..... börjar skolan INTE för min del! och nu tänker du säkert "men va fan gör du uppe nudå kvinna??!!!" och det ska jag förklara NU. allt började med att jag och mina homies tänkte göra den sista sommarlovsnatten till en minnesvärd natt genom att köra en favorit i repris=tältning på ängen. f-a-i-l. alldeles för kallt,mörkt,blött,drygt osvosvosvosvosv.... men för det kunde vi ju inte sitta på rinken och mögla som typ hälften av alla obbolas ungdomar gjort halva sommaren (vilket vi egentligen delveis också gjorde denna kväll men). sååå vi vandrade ut i skogen,förbi en minkfarm,till.... ingenstans. cirka fem meter upp i luften finns en superliten trädkoja med en säng och en datastol i. några minuter senare fanns där även fem ihoptryckta ihjälfrusna hjälplösa äckliga fula femtonåringar (förutom jag då,som är snygg sexig och 15 plus 8 månader.hehe) och där satt vi i typ 3 timmar, JAaa for real så slutade natten verkligen så här tragiskt,men lär inte glömma det i första taget iaf haha
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0