vet inte om jag ska skratta eller gråta

JAPP, nu behöver jag verkligen skriva av mig eftersom jag de senaste två dagarna har drabbats av sån skadad otur så det existerar inte. det började i fredags med att jag skulle ta bussen för att kika lite på stan med jasmine, 15.10-bussen var mitt mål men givetvis missarjag den pga att jag glömmer mammas busskort hemma och springer tillbaka för att hämta det. bestämmer mig för att dra en galen burnout till holmsund,parkera moppen hos jasmine och förhoppningsvis hinna med bussen ändå. åker till holmsund,kör någon vild spontan genväg, VILSE. tack. kommer slutligen fram och får vänta på nästa buss i ca en kvart,  blev inte så farligt ändå. bussen kommer, hoppar på, hittar inte busskortet i väskan och för att undvika någon pinsam situation beslutar jag mig för att ta mitt eget busskort och fortsätta leta det under resans gång. men nej, inget busskort där inte. hör mammas eko i huvudet "slarva INTE bort det, har precis fyllt på och då blir du skyldig mig 700spänn". tack. hoppar av 2 hållplatser senare och då börjar det spöregna, varför inte liksom? tack. får gå/springa tillbaka för att hinna med nästa buss, och där i busskuren ligger busskortet. jag fick en liten pust medvind trots allt. men det varade inte länge, för idag när jag åker från sarah till stan har jag ca 1000+ kr i kontanter och kommer tillbaka utan dom. "din mamma kommer knulla dig i stjärten" säger sarah. tack. efter ett antal självmordstankar och att ha gråtit ut bestämmer jag mig för bussen som går kl 20.35 till holmsund. tar femman till vasaplan, väl framme inser jag att tabussen.nu är kanske världens sämsta och att det inte går någon buss föränn 21.35. tack. har 0,65 öre på mobilen och mina sms tog slut för 10 minuter sedan. tack.

inatt har vi sysselsatt oss med att scanna in våra faces och grillat korv i min braskamin. nu sitter jag här och tycker synd om mig själv medan arvid och svante ligger och snarkar i varsin soffa. PEACE (och godnatt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0