jag går brevid men halkar efter, jag orkar inte springa mer

"...försökt att visa dig med blicken, men det är inte mig du ser"

jaa med det ville jag säga att melissa horns nya album spelas konstant på spotify, jag har sovit över 14 timmar inatt och.... asså STOPP. who the fuck bryr sig om vad jag gör och inte gör egentligen? haha nae fifan va löjligt
här är lite bilder på vad alla andra gjorde i helgen


här va nina taggad på fredag

och här kunde emma se sådär allmänt skön ut

och här skulle jag ta kort på ida
"

och här sjöng vi singstar


och här kom securitas som ville joina

och här var det lördag

och här va en snygg pung å jeff

och här........?
resten bevarar jag för mig själv..... hehehe. nä men hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0