she's only happy in the sun

Jag saknar Lisa
jag saknar värme
jag saknar sandaler (helst med vita sockor i)
jag saknar okända folkmassor
jag saknar att sova ut och vakna av att solen fortfarande skiner
jag saknar att strosa ute på kvällen
jag saknar att stå framför en scen och bli rastlös
jag saknar brunare hud
jag saknar solglasögon
jag saknar att vara tvungen att svalka sig
jag saknar att gå barfota utomhus
jag saknar att ha en resväska som garderob
jag saknar flexibiliteten
jag saknar havet
jag saknar att inte ha någon tid
jag saknar att bara vara
jag saknar att låta vinden dra i en
jag saknar att sitta på en kaj
jag saknar grönt
jag saknar osköna sängar
jag saknar ovissheten om vart jag ska
jag saknar skratt
jag s aknar ljus
jag saknar full fart
jag saknar gator fullt med folk
jag saknar känslan av att bränd hud (haha..)
jag saknar lugn
jag saknar dig
och
jag längtar till sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0