galen rubrik a la lisa

chacha krilleboooi här,haha NOT
denna dagen har spenderats på diverse fotbollsarenor, umeå fotbollsfestival har dragit igång på allvar och vi har lirat två kickass matcher! första vann vi mot sävar med 4-0 och andra med 11-0 mot nåt random norskt lag. h3h3 har sån galen idétorka så är egentligen bara ett skadat ovärt tidsfördriv att skriva detta..... och nu frågar jag mig själv,va phaaen sysslar du med lisa? du har ju inte tid med tidsfördriv nu idjuuuut???? måste duscha,sen kirra massa annat shit för att senare dra en fet jävla burnout med min racermoppe till jasmines crib i holmsund. haha palla att jag skriver totalt meningslösa astråkiga inlägg,men lär ju skriva nåt fler inlägg..... nån gång..... ähhh venne. men skitsamma ska dra CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0