dagens tio konstateranden

1. lovet har varit slappt. men ändå skönt, fast nä, för slappt
2. jag kör moped bättre än min pappa, och vi alla vet ju vad det betyder
3. får du för dig att klättra upp på någons balkong en kväll kommer dina byxor garanterat gå sönder
4. en okänd ginger på donken kommer aldrig vakta sarahs väska åt dig i två sekunder (även om du ber snällt)
5. jag slösade precis bort 5 minuter av mitt liv för att komma på ett femte konstaterande
6. min pappa står i min dörröppning
7. han vill att jag ska städa mitt rum
8. han har en banan i munnen
9. han dansar till "we're from barcelona"
10. han drog

update:
11. pappa stod nyss i min dörröppning igen
12. han ropade "ghostbusters!" och dansade lite
13. sen drog han

update 2:
14. pappa är tillbaka
15. han står och dansar framför min spegel

Kommentarer
Postat av: john

hahahahhaha

2010-04-11 @ 23:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0