i'm free fallin'

gaaahhh, nu är jag enormt jävla less på att bara ligga här som en invalid liten kärring. finns inte ens nån inspiration till att trycka upp ett inlägg här. kan bero på att mina dagar består av att odla fläsk och databränna. får skavsår av sängen, tinitus av all musik och fyrkantiga ögon av allt filmtittande. medan alla andra gör något av sitt liv är ensamheten och webcamen mina bästa vänner. ska ta en bild som uttrycker hur less jag är......... fast NE. varför? jag är fan inte ens snygg. kan bjuda på en hyfsat less bild iallafall...

..... aaa eller jag trodde jag var less. om jag bara förstod innebörden av ordet l-e-s-s när jag satt där och väntade på flyget till paradiset. ja, det är synd om mig ibland. BUHU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0