"Kärlek är människans heroin..."

"...man är bara nöjd när man får känna ruset. All annan tid är längtan efter ruset eller förtvivlan när det har gått över."
citat från Michaela Forni. klok kvinna, no doubt about it

helgen har varit helt okej. bloggens andra halva har hunnit med att fylla sweet16. och ett grattisinlägg har jag inte ens haft tid att skapa. förjävligt alltså. dock kan jag ändå trösta lite med att jag ändå spenderat största delen av helgen med vårt födelsedagsbarn. för stunden ligger jag i min säng med ångest inför gymnasievalet, historiaboken ligger bredvid och en ben&jerry's väntar i kylen. imorgon står skola, magnetröntgen och träning på schemat.
för lite mer än en vecka sedan låg jag och solade i 35 graders värme. att mitt hår var trassligt av saltvattnet och att mina fötter var sandiga var det som tyngde ner mig då.
just nu känns det inget annat än overkligt. svennelivet äger, nätack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0