Plasten gör dig vacker är Du glad? En livslögn att dö för..

Vart ska jag börja? Jag kan kortfatta väldigt kort. Min vecka har varit skum. Jag har varit skum. Borta bland molnen, kanske. Jag vet inte, bara allmänt borta. I tisdags tänkte jag fylla på min mobil, men köpte Halebop isället för Telia, HUR? I onsdags trodde jag vi började åtta, men vi började halv nio, som varje onsdag, sedan sjuan. I torsdags åt jag nästan ingenting. I fredags blev jag av med min börs (så extremt fult ord). I lördags åkte jag och Lisa taxi med två helt främmande snubbar. Inatt sov jag över tolv timmar.
Och tänk er nu, jag har bara berättat en tjugondel av veckan.
Snart väntar Sommaren Med Göran och sängen, men först ska jag hälsa till Elin
Hej Elin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0