han är som en karusell och jag vill åka med

happhapp, va och kollade upp knäet på vårdcentralen igår. han ryckte och vred och jag tyckte det kändes bra, gjorde inte ont alls. (gjorde typ mer ont i andra knäet hehe) MEN. nähä det va visst inte så bra som jag trodde. tydligen var det vätska i knäet som tydde på att något var fel, vilket han sa kunde vara en korsbandsskada eftersom det var instabilt och blabla. ORKAR INTE. varför händer allt mig? dock ska jag försöka att inte hänga allt för mycket läpp eftersom det inte är 100% säkert tills jag fått träffa en ortoped och magnetröntgat osv.
men liksom, när fan kommer solskenet?

förövrigt hade jag tänkt att jag skulle börja blogga igen, på riktigt denna gång! får se hur länge jag håller på, lär väl förmodligen lyckas skada mig på nåt sätt av detta också. typ musarm extreme, eller ba galen databränna och typ hudcancer så jag dör...... hade typ inte förvånat mig.  haha nä okej ska försöka snåla på emoinlägg, lovar:D
nu har mush gjort caffelatte till moi,livet leker
SO LONG

Kommentarer
Postat av: sarah

sv: aw taaack!!!!!



Om du börjar blogga, då börjar jag. Och om du har fel på korsbandet då har jag också det!

2009-10-20 @ 22:01:20
URL: http://varasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0