nu är det slut på veckan, dags för fredagsmys

Imorgon kommer bli kanske en väldigt (i förhållandet till min situation) bra dag. Hur som helst har vi ett långt hål mitt på dagen vilket uppskattas djupt av mig för att vi har inga långa hål nuför tiden. Dock tror jag inte att jag skulle vilja ha ett långt hål varje fredag, men en gång isänder är ju ruggigt nice jao.

Förutom allt så ska det tydligen vara min turdag imorgon (hehe, enligt fridas horoskop). Det tilltalar mig en aning eftersom att det är många biofilmer som har biopremiär och liksom vem älskar film mer än  mig? Okej, säkert många men ah.. fast åh andra sidan kan det ju lika gärna sluta med att jag har blivit mördad eller attackerad av terrorister för den är ju nämligen 11 september imorgon: Anna-Linds död och Empire state building-attacken. Som ni förövrigt säkert visste.

Annars då.. jo Kalle var ju riktigt jävla grrrrryym, fan ny kärlek på gång. Inte länge kvar tills Lasses nya album släpps, kan ju inte inte säga att jag inte längtar. Järvägsspår-helt grym låt som jag nästan lyssnat sönder (inte ett dugg, faktikst). Hm, 26 november kommer han ju även till Umeå och jag funderar på att fara och se honom i Sundsvall också, visserligen tror jag inte att jag kommer få tag på någon biljett och dessutom tror jag den är mitt i en skolvecka så egentligen kan jag väl utesluta den idén.

Annars har väl låtarna som: mareld, singel,  rewind, you loved me, everybody hurts, sommaren är kort, i will remember love, movin forward och sea of love spelats i mina öron. Har även kikat igenom en massa bilder och videos från Sundsvall och jag kan väl inget annat säga än att jag saknar det något så oerhört. Jag får helt enkelt se framåt mot nästa sommarlov och hm allt just innan sommarlovet så som klassresan och balen.

Nu blev det för mycket blod på tv, kanske ska ta och läsa lite tyska. Nä, jag slår en pling till Lisa isället -nicefan.
VI HAR SOVMORGON IMORGON<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0