JAG ÄR KÄR!!!!!!!! SÅ EXTREMT SÅLD!!!!!!!!!!

Först vill jag klargöra saken om den att jag är döpt Sarah Elisabet Löfgren no more liksom, men under åren har mitt namn ändrats en hel del från Sarah till Sara till Sarah igen, och sedan har även två namn tillkommit eftersom. Kan i alla fall säga att när jag var runt fyra då var jag superkär i Lisa (och den kärleken brinner fortfarande som en öppen skogsbrand<3<3), i alla fall så ville jag ju vara som hon och hon heter Lisa och då ville jag också bara ha fyra bokstäver i mitt namn, men ju äldre man är ju klokare blir man och efter några år kom jag på att jag är Sarah och inte Sara, stor skillnad ska ni veta.

Andra grejen är att jag är sämst på apberget, helt värdelös. Fattar ingenting. Är jag dum? Fast åandrasidan, vad fan gör jag på apberget?!?!?!?!??!?:S:S:S:S

Sista grejen är: KOLLA DEN HÄR KILLEN, jag tror nästan skogsbranden för Lisa har svalnat för en sekund......................



Kommentarer
Postat av: frustrerad kamelskötare

hahahahah fan va du e gay!!! i HELVETTE heller att han kan mäta sig med mig............... din brand för mig brinner som en sol och grillar honom på mindre än ett ögonblick! de ska du ha jävligt klart för dig flicka lilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0