vad vill jag säga när allting redan är sagt?

Ja, Lisa är ju på hugget nu och då ska jag väl också skärpa mig. Fast egentligen har jag inget speciellt att säga, förutom att jag slutar aldrig förvånas över horoskop - jag blir alltid lika rädd, facinerad och ja helt krypig i kroppen.
På fredag far jag till Stockholm och eftersom jag är ganska rik (blev riktigt förvånad i lördags när Lisa hade sagt att hon var svinrik och sedan insåg hon att hon hade 100kr på kontot och var tvungen att låna 200kr av mig och sedan insåg jag att jag hade galet mycket pengar) hoppas jag på att jag hittar bra reor och mycket kläder, skor och sånt trevligt som jag gärna köper.
Dessutom blir det ju lov och vilka gillar inte lov? Efter lovet börjar mina turveckor och dom håller enda fram till v50, för sedan stod det inge mer så jag hoppas på att vecka 51,51 och 53 (jag har kollat i almanackan och det står faktiskt v53 där :O:O whut säger jag) blir turveckor också.
Sjukaste att jag är lika brun som Lisa på bilden!!

Kommentarer
Postat av: bertini

den bilden är ej söt:S:S:S:S:S:S:

2009-10-23 @ 19:32:30
URL: http://lisarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0