lär dig blogga panterjävel

och ja, ta åt dig bitch! för jag vet helt ärligt inte vad jag ska skriva om..... haha vem bryr sig om mitt nonsens liksom? jaja, jag har precis haft paradisehotel maraton i min ensamhet... sitter för tillfället och funderar på livets stora gåtor, filosoferar om framtiden och dess oförutsägbara företeelser. HAHA ne föfan, om jag ändå vore så djup. inte överdrivet förvånansvärt sitter jag mest och drömmer om min framtida man/24-timmar-om-dygnet-fantasi/favoritögongodis/googleobjekt/ja, you name it! vem är denna då? C to the imon, givetvis. det står ju i princip skrivet sexappeal i pannan på den mannen. när jag tänker efter så kanske det är han som är livets stora gåta och... ja, jag ska fan se till att han blir framtidens oförutsägbara företeelse också. på något konstigt sätt lyckades jag ju faktiskt vara lite djup nu i djupet av all ytlighet. snyggt lisa
nu: knäövningar
på återseende kära blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0