taggar beach 2010!

Om ungefär en timma ska jag och Lisa iväg till gymmet för tredje dagen i rad - sånt gillar vi väldigt mycket. Min kropp har inte riktigt återhämtat mig men what ever. Ikväll är det dessutom träning på arenan och imorgon börjar vi skolan. Det menas rutiner och inga dryga Pedersarbeten. YES!!!!!! till att vi inte ska ha Peder i so....

Gårdagen blev smått fail från vår sida (donkens fel) men tillslut hamnade vi i alla fall på Subway och dit kom även Walle, Nora och Ylva.

Här kommer i alla fall en bild på mig och Lisa (observera att vi har gjort lite operationer och färgat håret osv, fast har vi tränat oss till dom där kropparna) i framtiden, ja typ i Maj 2010!

bilden härifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0