fyfan va de luktar

efter ett antal klagomål från min partners sida (och ja sarah är min partner/flickvän/favoritmobboffer/whatever, bara att vi åkte och tittade på förlovningsringar på maxi idag borde vara ett ganska starkt tecken på partnerskap...eller?) iaf så ska jag skriva mitt premiärinlägg i denna geniala blogg, hallelujaaaa. har dock inte så mkt fantasi för tillfället, konstigt egentligen eftersom vanligtvis brukar tankarna flöda under alla timmar som börjar med siffran 0,och nu visar klockan inget annat än 02.46, jaja har jag inte uttråkat er tillräckligt kan ni ta en titt på denna skadat tråkiga video
hahahahahah 00.18=U-N-D-E-R-B-A-R-T
peeaace

Kommentarer
Postat av: Marie

Hejsan. Vill du bli veckans blogg i min blogg? Skriv då en kommentar i min blogg. Den som blir veckans blogg kommer bli bildlänkad i min meny i en vecka. Hoppas du är med, kram

2009-07-28 @ 20:12:43
URL: http://marrwie.blogg.se/
Postat av: Marie

Okej, kul att ni är med. Senareikväll kommer jag lotta ut de 5 finalisterna.

2009-07-28 @ 20:30:16
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0