the biggest bitch is karma

SHENARE
imorse gjorde jag en awesome parkering i korsningen utanför idas hus. hon hörde min krasch in till och med. hahaha! på tal om moppe blev jag och emma stoppade av två civilpoliser för någon vecka sen. (förstår inte varför folk säger att jag är dålig på att köra????) när emma ska leta fram sitt förarbevis ur moppen hittar hon det inte och börjar plocka fram typ femhundra andra saker, bl.a en form med kladdkaka som var uppäten i mitten. hahhaha dom poliserna måste ha älskat oss. på tal om emma så satt vi och snackade om graviditet igår och då började snillet spekulera. lät ungefär såhär:
"alltsåååå om man är typ 6 år och får barn, då hamnar man väl i guinness rekordbok, eller?"
hahahha. och på tal om guinness rekordbok (och emma dårå) bjöd hon på ännu en skön kommentar:
"den är typ rolig att läsa, men jag orkar aldrig läsa den när jag ligger i sängen för den väger typ 10 kilo och då går typ armarna av dirr"
.... och så var årets i-landsproblem glasklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0