love to love you baby

Vill bara fira att min dator är lagad nu -wihoooooo!

Sedan kan jag ju berätta att jag har ramlat med moppen för första gången i mitt liv och det var fan det roligaste jag har varit med om. Det låter kanske överdrivet men det var extremt roligt att jag inte ens märkte att jag faktiskt blödde rikligt på knät och inte förens på kvällen märkte jag att jag fått några feta blåmärken (fast jag hade blivit förvånad om jag inte fått det) både på armen och  låren. Plus har jag ett fint blåmärke på näsan sedan i onsdags. Min kropp gillar verkligen det där med blåmärken, men dom matchar ju mina ögon så det är lugnt.




Nu ska jag fixa håret och sådär och sedan kanske ringa till Lisa för att se vad vi ska hitta på en sådan kväll som den här i Obbola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0