hot damn, here she comes

denna tisdagen började med ett pass längdskidor som hölls av vår gamle mögelbengt. underbart nog kom jag plus några andra en par minuter försent, vilket resulterade i att gubbfan fick typ en femton mil lång mensflod som alla drunkade i och dog. end of story

närå men den va inte överdrivet trevlig. och sedan väl framme vid elljusspåret (i ett par 3 storlekar förstora pjäxor) upptäcker jag att jag givetvis att jag tagit fel skidor. så det blev en råhärlig tur i skogen med mina skidor som föll av 3 gånger i sekunden. ÄLSKA MIG. eller förresten, älska min nyuppfunna kategori......

"BABE OF THE DAY"

hahahhahahahhahahhahahhahahahahhaha hahahhahahhahahhahahha

kan. inte. sluta. skratta. hahahahhahahahhahahahhahahahhahahhahahhahahahhahahahha förlåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0