konsten att få tummen ur rumpan

från och med nu ska jag börja ta tag i saker. har kommit på mig själv att alltid blunda för allt som kräver minsta lilla ansträngning. som nu, ett solklart exempel, jag har precis kommit hem från träningen och borde hoppa in i duschen direkt, men ändå fastnar jag här. lägger saker på hög och när högen vuxit sig för stor orkar jag inte sträcka mig. i denna feta jävla högen ligger för tillfället en bokanalys, en novell, ett hemkunskapsprov, ett kemiprov, en spanskaredovisning, en jävla massa matte och en teknikuppgift. finns inget hopp alltså :( men från den stunden jag klickat på publicera, lovar jag att aldrig mer göra sånt imorgon, som jag kan göra idag! (lär behöva ett antal "REMEMBER" typ)
förövrigt va helgen nice. eller okej det uppstod några tråkiga situationer, meeeeen goddamnit den var awesome ändå:D jaja, nu SKA jag gå och duscha....... suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0