SUPER SWEET 16

som de flesta kanske vet, så har jag nu återvänt från 35 plusgrader till minus 25. bittersweet är ordet. verkligen oslagbart att få träffa alla underbara vänner igen men liksom, vem genomgår en temperatursänkning på ca 60 grader utan att det tar emot? nae, jag säger som min far:

"vi människor skapades inte för att bo här, vi har ju ingen päls"

klok gammal man dendär. i övrigt har jag inte haft en ledig stund sedan jag anlände till min hemby, så någon uppdatering av vår masterpieceblogg har inte varit på frågan. ber innerligt om ursäkt. förstår att alla era hungriga ihjälfrusna ögon är sugna på mina heta smaskiga semesterbilder...... hahaha elleeeeerr inte

så därför tänkte jag trycka in några helt ointressanta bilder istället, here u go

 

och här tänkte jag avsluta med att säga tack och bock för alla gratulationer, tja

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Thomashelena

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-03-10 @ 08:03:05
URL: http://thomashelena.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0