there's a shadow over me

Min otur (läs: klumpighet och dumhet) verkar fortsätta den här veckan också. Igår skulle jag ladda hem en grej till datorn. Skickade ett sms, men insåg sedan att det smset kostade 20kr och att man skulle skicka det smset 3 gånger för att kunna ladda hem det där programet. Insåg sedan att det var helt fel program. Åh, mina pengar bara rinner genom mina fingrar. Imorse började jag känna av hals och lite lungont. Senare när jag kom hem, säger mamma att hon har lunginflammation. När jag åkte buss hem från stan, så tänkte jag inte så långt och tryckte på stoppknappen alldeles för tidigt och fick hoppa av på busshållplatsen före min. Självklart ska det rasa ner snö från ett trädgren också, rakt på mig.
Lisa skickade den där till mig förra veckan....
Undra om hon ville få fram något med den....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0